2012. március 4., vasárnap

Csak jöttek, és már mentek is...

Kezdeném úgy, hogy az előző vagyis a 3. érdeklődő családdal nem volt match, de beszélgettem velük skypon, ami előtt teljesen és totálisan halálra voltam rémülve, majd mikor oda került a sor tényleg nagyon jól elbeszélgettünk és semmi baj nem volt az angollal se meg semmivel tulajdonképpen. Ők szerettek volna matchelni velem, de én még időt szerettem volna, hogy átgondoljam, mert ha őket választottam volna valóban nagyon keveset dolgozom és egy jó kis családhoz kerülök ahol szerintem az anyuka valamilyen szinten barátnőt is keresett au pairrel együtt. DE! Mindig van egy de, tényleg ez az egy dolog ami mellett most elhatároztam, hogy kitartok, hogy nagyváros vagy ahhoz közel. Ők sajnos egyik sem voltak. Igazából azt gondoltam nem is számít csak ne legyen kisváros, és legyen kocsi amit használva elautókázhatok abba a nagyvárosba. De sajnos azt sem tudtak volna biztosítani és ami igazán zavart a curfew 10 óra. Tudom butaság mert ki érne később haza amikor dolgozik, de szeretném a tudatot, hogy dönthetek róla mikor megyek haza és azért menjek mert tudom, hogy dolgozom és ne azért mert takarodót fújtak nekem. Szóval nincs match ebben a bejegyzésben sajnos. Pedig már türelmetlenül várom az ,,Igazit". :)

A negyedik érdeklődő családom, akik tényleg szimpatikusnak tűntek igazából csak bejelentkeztek hozzám, váltottunk kb 2 e-mailt és már le is vették magukat az érdeklődő családjaim közül. Hogy miért? Mert nem tudnék június végén repülni csak július elején. Ugyanis a ,,flight date" -ek úgy jönnek sorban, hogy van egy június elején és közepén, azután nem indul orientáció és a legközelebbi dátum július eleje majd közepe. Tehát június végén így se úgy se tudnék repülni, de ezt a családok nem látják át és ők időt se adtak, hogy elmagyarázzam, egyből le lettem pattintva. De nem haragszom végső soron, bár egész jó kis család voltak egész jó helyen, de az anyuka a levelében olyanokat írt, hogy azt szeretné ha az au pair sajátjaként szeretné a gyerekeit akik egy iker pár és majd júliusban fognak megszületni. Valamint volt egy éjjeli dadája is, hogy neki ne kelljen felkelni a gyerekekhez szoptatni, és három hónap után már megy is vissza dolgozni. Tehát annyira nem szimpatikus ez a hozzáállás nekem, de gondoltam ez valami Amcsi dolog lehet.

Szóval ők voltak azok: 

Város:RichmondÁllam:Virginia
Gyerekek:A Host anyuka terhes egy iker párral
Állatok:Nincs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése