2012. március 20., kedd

Svájci fejlemények + Match információk

Kezdeném először is a Match fejleményekkel, és akkor az akit nem érdekel mi van itt Svájcban mert ő egy Amerikás blogot szeretne olvasni, annak nem kötelező elolvasni az utolsó részt. :) Remélem így rendben, és nem vesztek el senkit hű olvasóim közül.

Na lássuk a medvét. A hétvégén kaptam egy levelet az APIA interjúztatómtól, Esztertől, hogy gratulál amiért megtaláltam a családomat, és nézzek rá az adatlapomra mert rengeteg hasznos infó megjelent rajta ami sokat segíthet majd az előkészületekben. Ezen kívül még a Visa papírjaimnak is meg kell majd érkeznie 10 napon belül az otthoni címemre.

Ami az egészben nagyon vicces, hogy csak most realizálódott bennem igazán, hogy tényleg megyek.
Lehet, hogy bután hangzik, hogy még csak most esik le, hogy ismét eltűnök egy évre és nem látom az otthoniakat, de sajna tényleg. Viszont amit felfedeztem magamban, hogy annak ellenére, hogy rémesen fognak hiányozni, sőt a jelen pillanatban is szívesen mennék már haza. (bár ez lehet a rossz környezet miatt is, egyetlen ember a legjobb barátnőm tartja bennem a lelket, meg hogy új családhoz megyek, na de erről később)
With my best freind Vivien! 

DE! Tényleg nagyon szeretnék menni, és most, hogy ilyen közel a cél felismertem, hogy egy nagyon régi és nagyon nagy álmomat váltom valóra éppen. Sohasem hittem volna, hogy amikor körülbelül 3 éve elhatároztam 'Márpedig Au pair leszek az USA-ban' sikerül is majd valóra váltanom, és ilyen sokáig kitartok mellette.

Tudni illik rólam, hogy olyan ember vagyok aki nagyon szeret sok dolgot csinálni, mindenbe belekóstol, de általában nem tart ki sokáig egy dolog mellett sem. Másik ilyen nagy szerelem a kosárlabda volt. Mármint mint játékos szeretem játszani a játékot, nézni kevésbé, bár egy jó kis Nix meccsre biztosan elfogok nézni mikor már kint leszek.

Szóval az egészből csak annyit szerettem volna kihozni, mielőtt eltértem a tárgytól, hogy tényleg nagyon örülök ennek a lehetőségnek és, hogy részese lehetek mindennek, valamint, hogy lehet rengeteg munkával jár, de megéri. :)

Írtam egy jó kis e-mailt a családnak akikhez megyek, és küldtem nekik képeket is magamról még, bár azóta még nem írtak vissza, de szerettem volna ha tudják mennyira örülök, hogy megyek és izgatottan várom az egészet. Remélem ők is! :)

--------------------------------------Svájci részleg!----------------------------------------



Ebben a hónapban dolgozom ennek a családnak utoljára. Már előre látom, hogy a gyerekek nagyon fognak hiányozni, főleg a kisbaba akivel rengeteg időt töltök, de sajnos az anyukával történt nézeteltéréseink miatt nem bírnék egy nappal sem tovább maradni mint Április 1. Ami a pozitív oldala a dolgoknak, hogy most minden nyugis, ő is tudjam ,hogy elmegyek és én is, ennél fogva egyikőnk sem teremt konfliktus helyzetet, és nem idegesítjük fel magunkat semmin, mert már ,,közel a vég". :)



Ami az új családomat illeti, nagyon örülök, hogy találtam őket hiszen imádom mind a 3 gyereket, és már előre a negyediket akivel majd csak 2 hetet tölthetek el mert május elején fog születni. Az anyuka valami tündér és nagyon kedves, egy francia órára jártunk ott lettünk barátok, és rengeteget tudunk a semmiről is beszélgetni. Nagyon várja már, hogy menjek folyton mondogatja, hogy majd el se akar engedni mert biztos benne, hogy nagy segítség leszek neki. Ami a legjobb része a dolognak, hogy vezethetek majd. Iszonyúan várom, mert imádok a volán mögött ülni. Ami az egészben egy kicsit trükkös, hogy jobb kormányos kocsit kell majd vezetnem, annak ellenére, hogy itt ugyanúgy, mint otthon a jobb oldalon vezetünk, de ők Skóciából jöttek és ezért a kocsi is ,,Angol formátum".

A feladat köröm annyi lesz, hogy napközben a babával Rubyval lenni, de délután kapok kb 3 óra szabadidőt és este kell majd még besegítenem, amikor a vacsi jön. Elvinni meg elhozni a lányokat Liliát és Oliviát (az ikreket) az iskolába/ból, valamint délutáni foglalkozásra vinni őket. Természetesen külön szobám lesz, francia ággyal ( ezt már szeretem:)) és a fürdőn osztozom a lányokkal, de kapok egy külön szekrényt amiben hagyhatom a cuccaimat, és a lányok úgysem sokat vannak itthon, este meg hamar ágyba mennek. Heti 5 napot dolgozom, de nem mindegyik nap teljes, mondjuk csütörtök délelőtt nem kell és péntek délután sem. A pénzem ugyanannyi, mint amit itt kapok most, és elméletben nem kell főznöm csak segíteni vacsi időben, ebéd meg úgyis csak én meg a baba mindig.

Jöjjenek a képek:

Ruby :)

Twins with Momy

Lilia and Olivia on a wedding

"right I'm away to watch Telly with my ski goggles on!" said Ruby  

 Jelentkezem nemsokára, ha történik valami érdekfeszítő. Puszil titeket: hkitti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése